• Duży asortyment
  • Dużo fajnych marek
  • Śledzenie przesyłki
  • Koszt przesyłki 24,70 zł

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak wygląda proces zamawiania?

Na stronie internetowej znajduja sie artykuły roznych marek W artykule, można wybrać odpowiedni rozmiar, a następnie. umieszcic zamówiony towar w koszyku po czym można ponownie kontynuować zakupy. Po zakończeniu procedury składania zamówienia, należy przejść do koszyka, gdzie można zmienić swoje zamówienie lub kontynuować proces płatności. Wpisz swoje dane i wybierz preferowaną metodę płatności Jezeli wszystko zostalo prawidlowo wypelnione nalezy nacisnac przycisk kup teraz aby zamówienie zostalo zakończone . Przez e-mail, otrzymasz potwierdzenie faktury / zamówienia.

2. W jaki sposób można zwrócić lub wymienić towar?

Towar może być zwrócony lub wymieniony w ciągu 14 dni. Zwroty należy zglosic droga mailowa gdzie bedzie trzeba podac numer zamówienia oraz numer artykulu do wymiany lub zwrotu Następnie otrzymasz poprzez e-mail formularz wymiany i zwrotu Koszt zwrotu który ponosi klient. zostanie pobrany z konta ponadto, będzie odpowiedzialny za towar do momentu otrzymania przesylki przez Amazingkids Jeśli przesyłka zostanie dostarczona w wyznaczonym terminie, twoja kwota zakupu minus koszt przesyłki zostanie zwrócony na konto.

3. Co mogę zrobić, jeśli chcę złożyć skargę na temat produktu?

Jeśli chcesz złożyć skargę na temat produktu ,prosimy wysłać do nas e-mail,z informacja W czym jest problem . Każda skarge będziemy traktować powaznie i dobrze sie nia zajmiemy

4 Co zrobic jak dostane nie ten artykuł co byl zamawiany

Jest to bardzo malo prawdopodobne, lecz w przypadku dostarczenia niewłaściwego artykulu , prosimy wysłać e-mail, info@amazingkids.nl zawierający numer zamówienia oraz numer produktu A wlasciwy artykul zostanie wyslany tak szybko jak to możliwe.

5. Jakie są koszty wysyłki?

Opłata pocztowa za przesylki na terenie Holandii to € 5.95. Za przesyłki zagraniczne stosuje się odrębne ceny.

6. Jak długo trwa wysylka zamówienia?

Wysyłka nastąpi w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu płatności.

7. Jak mogę sprawdzić, czy moje zamówienie było udane?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Oraz mail z kodem Track en Trace

8. Jak mogę anulować moje zamówienie?

Możesz anulować swoje zamówienie kontaktując się z nami poprzez nasz adres e-mail lub telefonicznie (+31) 0223-522259 info@amazingkids.nl kontakt.

9. Jakie są formy płatności?

Płatność jest możliwa poprzez: • • Ideal • Paypal • Mastercard • Visa • Następnie Płatność • Przelew

10 Mam bon, w jaki sposób można go zrealizowac?

Złóż zamówienie.W polu komentarz wpisz numer swojego talonu. Nastepnie wybierz przelew bankowy . Po otrzymaniu zamówienia będziemy odliczenia prezent z zamówieniem i wysłać e-mail w celu potwierdzenia, w tym wiadomości e-mail, będziemy również wskazać, czy dodatek ma się odbyć. ?????????

11 Czy można kupić bon urodzinowy w Amazingkids?

Tak! Chcesz zaskoczyć kogoś ładnym prezentem w postaci bonu urodzinowego Amazingkids Złóż zamówienie za pośrednictwem strony internetowej, wybierz spośród 4 różnych rodzai bonow o wartosci od € 5,00 t / m € 50,00. Przy zamówieniu samego bonu urodzinowego Amazingkids nie doliczamy zadnych kosztów przesyłki. Oczywiście możliwe jest również, aby wysłać bon bezpośrednio do odbiorcy Musisz tylko podac pare informacji tj; adres wysyłki, oraz dane osobowe odbiorcy. Nie masz pomyslu na prezent ? Bon urodzinowy Amazingkids sprawdzi sie 100%!

12. Co mogę zrobić, jeśli moja płatność nie powiodła się?

Jeśli płatność nie powiedzie się, to powinieneś spróbować jeszcze raz, jezeli w dalszym ciagu masz z tym problem, należy skontaktować się z nami telefonicznie lub przez e-mail

13 Jak Amazingkids podchodzi do zapytania o rozmiar, gwarancje i stan ?

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące rozmiarów, gwarancji lub stanie zapasów, prosimy wysłać do nas e-mail z twoim pytaniem Naszym celem jest odpowiedzieć na to pytanie.w ciągu 24 godzin. Mozliwy jest rowniez kontakt telefoniczny na nr (+31) 0223-522259

14 Czy jestem 100% gwarancji, że wszystkie produkty są dostępne?

Wybór produktów na stronie jest "live" oznacza to ze, sa one na stanie w naszym magazynie. Tak więc, w zasadzie wszystko, jest dostępne. Niestety, może się zdarzyć, że artykul zostal wyprzedany i zamowienie nie moze być zrealizowane W takim przypadku podejmiemy natychmiastowy z toba kontakt

15 Jak mogę zapisać się do newslettera?

Możesz zapisać się do newslettera na naszej stronie internetowej. Ponadto byli bysmy bardzo szczesliwy jesli polubisz nas na Facebooku. Przez newsletter i Facebooka , bedziesz na bieżąco informowany o ofertach, promocjach i nowościach!

16 NIe dostalam/dostalem odpowiedzi na moje pytanie lub odpowiedz jest wątpliwa.

Jezeli odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się w informacji ’Najczęściej zadawane pytania’, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Możesz się z nami skontaktowac przez e-mail, lub telefonicznie ,jesteśmy do dyspozycji w dni powszednie od 08:30 do 17:00.